“Η ποιότητα των
ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor”
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη
Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη
Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
- Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
- Ανάλυση των ποιοτικών
προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας
επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
- Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
- Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
- Δωμάτιο
- Μπάνιο
- Σουίτες και βίλες
- Room Service – Laundry
- Εστιατόριο
- Πρωινό
- Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής - Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
- Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
- σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
- σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
- σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
- θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
- θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
- θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
- θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
- θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
- θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
- θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους
09.00 -09.30 Εγγραφή
09.30 -11.00 Μάθημα (90 λεπτά)
11.00 -11.15 Coffee break
11.15 -12.45 Μάθημα (90 λεπτά)
12.45 -13.45 Διάλειμμα – light lunch
13.45 -15.15 Μάθημα (90 λεπτά)
15.15 -15.30 Coffee break
15.30 -17.00 Μάθημα (90
λεπτά)
Κόστος συμμετοχής
Εγγραφή |
110,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο |
60,00 Ευρώ |
Φοιτητές - Άνεργοι |
50,00 Ευρώ |
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:
Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Εγγραφή για σεμινάριο http://traveldailynews.gr/columns/article/2695
Πηγή:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2695
“Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor”
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη
Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη
Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
- Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
- Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
- Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
- Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
- Δωμάτιο
- Μπάνιο
- Σουίτες και βίλες
- Room Service – Laundry
- Εστιατόριο
- Πρωινό
- Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής - Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
- Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο
Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
- σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
- σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
- σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpufΌσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
- θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
- θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
- θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
- θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
- θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
- θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
- θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους
Η
ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See
more at:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η
ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See
more at:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η
ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See
more at:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου