Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη

Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:

  • Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
  • Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
    - Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
    - Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
    - Δωμάτιο
    - Μπάνιο
    - Σουίτες και βίλες
    - Room Service – Laundry
    - Εστιατόριο
    - Πρωινό
    - Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
  • Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
  • σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
  • θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
  • θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους
Το Πρόγραμμα: 
  09.00 -09.30    Εγγραφή
  09.30 -11.00    Μάθημα (90 λεπτά)
  11.00 -11.15    Coffee break
  11.15 -12.45    Μάθημα (90 λεπτά)
  12.45 -13.45    Διάλειμμα – light lunch
  13.45 -15.15    Μάθημα (90 λεπτά)
  15.15 -15.30    Coffee break
  15.30 -17.00    Μάθημα (90 λεπτά)

Κόστος συμμετοχής

Εγγραφή

 110,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο
  60,00 Ευρώ
Φοιτητές - Άνεργοι

  50,00 Ευρώ
Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές


Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:

Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:

Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.
Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:

Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
 Εγγραφή για σεμινάριο http://traveldailynews.gr/columns/article/2695
Πηγή:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2695
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη

Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:
  • Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
  • Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
    - Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
    - Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
    - Δωμάτιο
    - Μπάνιο
    - Σουίτες και βίλες
    - Room Service – Laundry
    - Εστιατόριο
    - Πρωινό
    - Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
  • Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:
  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
  • σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
  • θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
  • θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους
- See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2695#sthash.FUAxCujo.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου